Jaki głupi tytuł... Ale pomińmy to ;3
Przepraszam, ale nie chciało już mi się przerabiać :p . Nowa fryzuraa ! Yuuu, kocham loki, czy może być coś piękniejszego ? ♥ . No i kolczyk pod wargą, zamiast tego złotego w nosie. Tatuaże zostały ;3 A na ostatnim, screen'ie kawałek mojego nowego apartamentu.




Brak komentarzy:
Prześlij komentarz